logo

Счетоводна кантора Шанс

ИЗТЕКЪЛ АБОНАМЕНТ

Описание

Счетоводна кантора ШАНС - ШАНС 2007 ЕООД, създадена през 2007 г., работи в областта на счетоводството, одита и данъците. Предлага пълен набор от счетоводни услуги. Екипът е изграден от професионалисти с дългогодишен опит и знания. Обслужваме клиенти от всички сфери на икономиката – търговия, строителство, туризъм, транспорт, услуги и друга Приоритети: - да предлага висококачествени, ценово обосновани счетоводни услуги - да бъде гъвкава в съвременните условия на динамични промени на действащото законодателство - да работи с индивидуален подход към всеки клиент - да бъде прецизни и коректни - да осигурява сигурност и спокойствие на клиентите - да осигурява своевременна информация, която да улеснява управлението на бизнеса и вземане на решения - да защитава интересите на клиента - да пести времето на клиентите Клиентите могат да избират пакет от предлаганите услуги, в зависимост от спецификата на дейността на дружеството, което представляват. Счетоводни услуги: - Оперативно водене и приключване на счетоводната отчетност - Осчетоводяване на първични и съставяне на вторични счетоводни документи - Изготвяне на индивидуален сметкоплан и счетоводна политика - Издаване на фактури от името на клиента - Съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план и изчисляване на амортизации свързани с дълготрайни материални и нематериални активи; - Отчитане на материалните запаси - Следене на складови наличности - Следене на разчетите с доставчици, клиенти и други контрагенти - Изготвяне и подаване на всички необходими декларация свързани със финансово- счетоводната дейност на Вашата фирма - Проверка и следене за дължими данъци и такси - Изготвяне на справки и отчети за специфичните нужди и изисквания на клиента: - Изготвяне и представяне, чрез електронен подпис, на справки-декларации по ЗДДС и данни на магнитен носител - Текущо начисляване и изготвяне на всички необходими платежни документи за разплащания с бюджета - Обработка на данните със счетоводен продукт, с възможност за обмяна на информация по електронен път - Подготвяне на документи за насрещни проверки на клиента пред ТД на НАП - Представителство пред компетентните органи при ревизии и проверки - Годишно счетоводно приключване - Изготвяне и публикуване на финансови отчети - Съставяне и подаване на годишна данъчна декларация - Съдействие за независим одит-при необходимост и по желание на клиента; - Съставяне и подаване на всички необходими годишни декларации, справки и други към държавните институции - Допълнителни счетоводни услуги, по желание на клиента ТРЗ – персонал и заплати: - Поддържане на личен състав за работещите във фирмата - Изготвяне на трудови договори и други документи, касаещи личен състав - Изготвяне на платежни ведомости - Изготвяне на платежни нареждания за осигурителните вноски и ДОД - Изготвяне на декларация 1 и декларация 6 - Подаване на декларация 1 и декларация 6 в НАП - Изготвяне на трудови договори - Изготвяне на допълнителни споразумения към трудовите договори - Изготвяне и подаване на уведомления, съгласно чл. 62, ал. 4 от КТ - Изготвяне на длъжностни характеристики на работниците и служителите - регистриране на болничните листове на работниците и служителите - Отчитане на отпуските на работниците и служителите - Изготвяне на документи и платежни нареждания за on-line банкиране - Изготвяне на документи за прекратяване на трудови правоотношения - Изготвяне на трудови книжки на работниците и служителите - Заверяване на трудови книжки на работниците и служителите - Изготвяне на УП 2, УП 3 на работниците и служителите - Представителство пред компетентните органи при ревизии и заверки на осигурителен стаж - Изготвяне на документи, подаването им и получаване на актуално състояние на клиента - Заверяване на документи в НАП и НОИ - Заверяване на осигурителен стаж на клиента Други услуги: - Изготвяне на документи за получаване на банков кредит от клиента / подготвяне на изискваните от банката счетоводни справки - Изготвяне на месечни, тримесечни и др. отчети по искане на банката кредитодател на клиента , за неговото отчитане - Регистрация, пререгистрация и дерегистрация, съгласно ЗДДС - Изготвяне на междинни счетоводни отчети, по искане на клиента - Разработване на бизнес планове по искане от клиента - Организация и извършване на независим финансов одит. Счетоводната кантора работи с изключително компетентни регистрирани одитори