logo

Минчев Консултинг Груп

ИЗТЕКЪЛ АБОНАМЕНТ

Описание

Минчев Консултинг Груп е счетоводна кантора със седалище в гр. Варна. Ние предлагаме счетоводни услуги както на български, така и на чуждестранни клиенти. Нашата компания предлага строго индивидуален подход към всеки клиент. Корпоративната ни политика е базирана на високо качество и ефективност. Стремим се да постигнем дългосрочни лоялни бизнес взаимотношения, които да допринесат за успешния бизнес на нашите клиенти и партньори. От началото на 2014г. Минчев Консултинг Груп е пълноправен член на базираната в Брюксел, Европейската Счетоводна Асоциация.

Счетоводно обслужване:

  • Изготвяне на счетоводна политика на дружеството и съставяне на индивидуален сметкоплан;
  • Приемане, преглед и класифициране на първичните счетоводни документи;
  • Обработка и осчетоводяване на първичните документи с помощта на специализиран счетоводен и бизнес софтуер;
  • Възможност за издаване на фактури от името на клиента;
  • Подготовка и регистрация на фирмата по ЗДДС;
  • Обработване на касовите и банкови разплащания на клиента;
  • Съставяне на периодични справки за вземанията от клиенти и задълженията към доставчици – при поискване от клиента;
  • Обработка на данните със счетоводен продукт, позволяващ потребителски справки в различни популярни файлови формати (.pdf, .doc, .xls) с възможност за обмяна на информация по електронен път.
  • Приемане и класифициране на дълготрайните активи на дружеството на клиента, съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план, изчисляване на дължимите амортизации;
  • Осчетоводяване на разходите за работни заплати, социални осигуровки и данъци;
  • Ежемесечно подготвяне на дневниците за покупки и продажби и Справката-декларация по ЗДДС и подаването им по електронен път;
  • Отчитане на материалните запаси;
  • Следене на складова наличност;
  • Консултации по счетоводни въпроси;
  • Съставяне на месечни и годишни оборотни ведомости;
  • Съставяне на годишни счетоводни отчети;
  • Изготвяне на необходимите документи и справки за извършвани проверки и ревизии;
  • Подреждане и архивиране по избрана система за разграничаване на видовете документи.

Обработка на заплати и трудово право

  • Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения, анекси и др. и регистрирането им в ТД на НАП;
  • Изготвяне и поддържане на трудови досиета: длъжностни характеристики, заповеди за отпуск, заповеди за прекратяване или уволнение, служебни бележки и др.;
  • Попълване на Трудови и Осигурителни книжки;
  • Изчисляване и изготвяне на ведомости за работни заплати;
  • Изчисляване на социални и здравни осигуровки;
  • Изчисляване на данъци върху доходите;
  • Изчисляване на отпуски и обезщетения;
  • Подаване на необходимите декларации в ТД на НАП;
  • Посредничество със служба по трудова медицина;
  • Водене на регистри и изготвяне на всички съпътстващи документи при болнични, майчинства и др.;
  • Изготвяне и отразяване на граждански договори – сметки за изплатени суми, служебни бележки, декларации и др.
  • Попълване на платежни документи за дължими данъци, осигурителни вноски, и др. към фиска.
  • Представителство при проверки(ревизии) от НАП, НОИ, Инспекция по труда и др.;

Правни услуги

  • Предлагаме професиолна правна помощ в следните направления:
  • Регистрация на търговски дружества (ООД, ЕООД, АД и др.);
  • Регистрация на юридически лица с нестопанска цел (ЮЛНЦ);
  • Регистрация на търговски марки в Патентното ведомство на Република България;
  • Вписване на промени в статута на регистрирани търговски дружества и ЮЛНЦ;
  • Правен анализ на договори, казуси и проблеми в областта на данъчното, търговското, трудовото и осигурителното законодателство;
  • Изготвяне на всякакъв вид договори;
  • Изготвяне на нотариални покани, пълномощни, декларации и др.;
  • Изготвяне на вътрешно фирмената документация по ЗБУТ (правилници, заповеди, инструкции, правила и др.);
  • Изготвяне на жалби по издадени ревизионни и други актове.

Одит:

  • Независим финансов одит на индивидуални и консолидирани финансови отчети, изготвени на база Национални стандарти за финансови отчети за малки и средни предприятия или Международни стандарти за финансово отчитане;
  • Преглед на финансови отчети;
  • Договорени процедури при спазване на Международния одиторски стандарт 4400 „Ангажименти за извършване на предварително съгласувани процедури по отношение на финансова информация”;
  • Одит по проекти и програми на Европейския съюз.