Минчев Консултинг Груп
ИЗТЕКЪЛ АБОНАМЕНТ
Описание
Минчев Консултинг Груп е счетоводна кантора със седалище в гр. Варна. Ние предлагаме счетоводни услуги както на български, така и на чуждестранни клиенти. Нашата компания предлага строго индивидуален подход към всеки клиент. Корпоративната ни политика е базирана на високо качество и ефективност. Стремим се да постигнем дългосрочни лоялни бизнес взаимотношения, които да допринесат за успешния бизнес на нашите клиенти и партньори. От началото на 2014г. Минчев Консултинг Груп е пълноправен член на базираната в Брюксел, Европейската Счетоводна Асоциация.
Счетоводно обслужване:
- Изготвяне на счетоводна политика на дружеството и съставяне на индивидуален сметкоплан;
- Приемане, преглед и класифициране на първичните счетоводни документи;
- Обработка и осчетоводяване на първичните документи с помощта на специализиран счетоводен и бизнес софтуер;
- Възможност за издаване на фактури от името на клиента;
- Подготовка и регистрация на фирмата по ЗДДС;
- Обработване на касовите и банкови разплащания на клиента;
- Съставяне на периодични справки за вземанията от клиенти и задълженията към доставчици – при поискване от клиента;
- Обработка на данните със счетоводен продукт, позволяващ потребителски справки в различни популярни файлови формати (.pdf, .doc, .xls) с възможност за обмяна на информация по електронен път.
- Приемане и класифициране на дълготрайните активи на дружеството на клиента, съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план, изчисляване на дължимите амортизации;
- Осчетоводяване на разходите за работни заплати, социални осигуровки и данъци;
- Ежемесечно подготвяне на дневниците за покупки и продажби и Справката-декларация по ЗДДС и подаването им по електронен път;
- Отчитане на материалните запаси;
- Следене на складова наличност;
- Консултации по счетоводни въпроси;
- Съставяне на месечни и годишни оборотни ведомости;
- Съставяне на годишни счетоводни отчети;
- Изготвяне на необходимите документи и справки за извършвани проверки и ревизии;
- Подреждане и архивиране по избрана система за разграничаване на видовете документи.
Обработка на заплати и трудово право
- Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения, анекси и др. и регистрирането им в ТД на НАП;
- Изготвяне и поддържане на трудови досиета: длъжностни характеристики, заповеди за отпуск, заповеди за прекратяване или уволнение, служебни бележки и др.;
- Попълване на Трудови и Осигурителни книжки;
- Изчисляване и изготвяне на ведомости за работни заплати;
- Изчисляване на социални и здравни осигуровки;
- Изчисляване на данъци върху доходите;
- Изчисляване на отпуски и обезщетения;
- Подаване на необходимите декларации в ТД на НАП;
- Посредничество със служба по трудова медицина;
- Водене на регистри и изготвяне на всички съпътстващи документи при болнични, майчинства и др.;
- Изготвяне и отразяване на граждански договори – сметки за изплатени суми, служебни бележки, декларации и др.
- Попълване на платежни документи за дължими данъци, осигурителни вноски, и др. към фиска.
- Представителство при проверки(ревизии) от НАП, НОИ, Инспекция по труда и др.;
Правни услуги
- Предлагаме професиолна правна помощ в следните направления: Регистрация на търговски дружества (ООД, ЕООД, АД и др.);
- Регистрация на юридически лица с нестопанска цел (ЮЛНЦ);
- Регистрация на търговски марки в Патентното ведомство на Република България;
- Вписване на промени в статута на регистрирани търговски дружества и ЮЛНЦ;
- Правен анализ на договори, казуси и проблеми в областта на данъчното, търговското, трудовото и осигурителното законодателство;
- Изготвяне на всякакъв вид договори;
- Изготвяне на нотариални покани, пълномощни, декларации и др.;
- Изготвяне на вътрешно фирмената документация по ЗБУТ (правилници, заповеди, инструкции, правила и др.);
- Изготвяне на жалби по издадени ревизионни и други актове.
Одит:
- Независим финансов одит на индивидуални и консолидирани финансови отчети, изготвени на база Национални стандарти за финансови отчети за малки и средни предприятия или Международни стандарти за финансово отчитане;
- Преглед на финансови отчети;
- Договорени процедури при спазване на Международния одиторски стандарт 4400 „Ангажименти за извършване на предварително съгласувани процедури по отношение на финансова информация”;
- Одит по проекти и програми на Европейския съюз.