logo

М 503 ЕООД - счетоводни услуги гр. Хасково

ИЗТЕКЪЛ АБОНАМЕНТ

Описание

Счетоводна къща М 503 ЕООД е специализирана в предоставянето на данъчни, счетоводни и консултантски услуги на малки, средни и големи местни и чуждестранни фирми Счетоводна къща М 503 ЕООД предлага услуги в областта на счетоводното обслужване на новорегистрирани и съществуващи фирми. Услугите обхващат както пълно счетоводно обслужване, така и абонаментни и еднократни счетоводни услуги, консултации в областта на данъчни, трудово-правни и осигурителни въпроси. Всеки клиент на счетоводна къща получава договор за обслужването на неговите счетоводни дейности, който защитава интересите му. Счетоводната къща спазва пълна конфиденциалност относно дейността на клиентите си. Счетоводната къща има опит в различни сфери на икономиката:

  • производство
  • търговия
  • туризъм
  • транспорт
  • строителство
  • реклама
  • консултантски услуги
  • сдружения с идеална цел
  • свободни професии
  • земеделски производители
Счетоводни Услуги: Извършва първоначална регистрация на новооткрити фирми в Търговски регистър. Абонаментно счетоводно обслужване Еднократно годишно счетоводно и данъчно приключване Изготвяне на годишни данъчни декларации на физически и юридически лица Изготвяне на регистри и справки-декларации по Закона за данък върху добавената стойност Регистрации по ЗДДС. Подготвяне и регулярно подаване на VIES декларации за фирми, търгуващи с държави от ЕС; Изготвяне и подаване на месечни и коригиращи Интрастат декларации за пристигания или изпращания при фирми, задължени да се декларират по системата на Интрастат Обработка на заплати и осигуровки Подаване на всякакъв вид информация в Националната агенция за приходите от името на клиента Изготвяне на ТРЗ и осигуряване със съпътсваща към него документация Съдебно-счетоводни и финансово-икономически консултации Консултантски услуги: Изготвяне на проекти към ДФЗ по ПРСП 2014-2020 Изготвяне на програми към Бюрото по труда за наемане на персонал Консултации относно чуждестранни фирми Консултации относно развитието на бизнеса Съдействие при проблеми с държавните институции Съдействие относно регистрацията на бизнеса Ви Цени: Цената на услугата зависи  от няколко основни характеристики:
  • Брой документи на месец или счетоводни записи - включва всяко счетоводно осчетоводяване, документиращо стопански операции фактури, ПКО,РКО, банкови транзакции, начисления на заплати и др.
  • Вид дейност – услуги, търговия, производство
  • Реистрация по ЗДДС
  • Внос, Износ, ВОП, ВОД
  • Брой на персонала
  • Наличие и брой на банкови сметки-левови и валутни
  • Брой дълготрайни активи
Брой документи месечно Нерегистрирани по ДДС Регистрирани по ДДС
Фирми без персонал 40-80 лв. 80-130 лв.
Фирми с персонал до 5 човека и осигуряване на собственика, с обем на документи до 100 документа на месец 100-140 лв. 150-200 лв.
Фирми с персонал до 50 човека и осигуряване на собственика/ци, с  обем документи до 200 документа на месец, с банкиране, с внос и износ. 200-240 лв. 260-300 лв.
Посочените цени са ориентировъчни и могат да се променят при конкретно договаряне и в зависимост от сложността на счетоводната обработка. Счетоводни услуги на  Английски и Турски език.