logo

Експертна Финансова Агенция ООД

ИЗТЕКЪЛ АБОНАМЕНТ

Описание

Експертна финансова агенция ООД е създадена през 1991 година, като Специализирано счетоводно предприятие. Първоначалната юридическа форма на компанията е ЕТ. От основаването си до сега сме обслужвали над 450 клиента от всички сфери на стопанския живот и всякакви юридически форми, включително и юридически лица с нестопанска цел. Освен за абонаментно счетоводно обслужване, имаме клиенти за консултански услуги на абонаментно обслужване и периодични или инцидентни консултации. Извършвали сме и проверки по искане на банки или собственици на отделни компании. В зависимост от желанието на поръчителя, тези одити са извършвани с участието на дипломирани одитори или без тях. Дружеството е работило и работи с чуждестранни компании, компании с чуждестранно участие и българси компании. Наши клиенти са микро, малки, средни и големи компании в София и страната. Експертна финансова агенция ООД разполага с високотехнологични ресурси и гарантира запазването на Вашата информация за десетилетия напред. Приоритет е запазването на личните Ви данни. Конфиденциалността на предоставената от Вас информация, свързана с Вашия бизнес е гарантирана. УСЛУГИ Счетоводни и данъчни консултации Консултански услуги в сферите на данъчното облагане, счетоводството, вземанията и задълженията, ликвидността, паричните потоци и др. на абонаментно или почасово заплащане. Ще Ви дадем идеи в тези насоки и ще Ви подготвим цялостна концепция за оптимизация на дейността на Вашата компания. Всичките консултански услуги могат да се извършват и с помощта на одитор. Счетоводно отчитане ДДС, Интрастат, заплати, амортизации, годишно счетоводно отчитане, заверка от одитор, одити по желание на собственика, обжалване на данъчни актове Предлагаме целия спектър от счетоводни и консултантски услуги при новите икономически условия на конкурентни цени с висок професионализъм. Одитиране на годишни счетоводни отчети За голяма част от компаниите одитът на годишните счетоводни отчети е задължителен. Одиторът (експерт-счетоводителят) проверява цялостната дейност на предприятието през годината. Изборът на одитор се извършва в началото на годината. Това е задължение на предприятията, чиито отчети трябва да бъдат заверени. Изборът изисква проучване за компетентност и цена на услугата. Регистрация и пререгистрация на фирми Тези две услуги може да Ви се наложи да ползвате винаги. За Вас сме избрали най-компетентните адвокатски кантори с достатъно прилични цени, едни от най-ниските. Сроковете и качеството на изпълнение са гарантирани. Това ще Ви помогне да сте сигурни, че като решите да се разраствате или да промените адреса или името на компанията. Трудова медицина Всяка компания трябва да осигури на своите работници и служители здравословни и безопасни условия на труд. Това е в интерес на всеки собственик на компания. Ние можем да Ви предложим компания за трудова медицина, която ще Ви помогне да преодолеете всички трудности и пречки и да осигурите здравето на работещите при Вас хора. Допълнително здравно осигуряване По същия начин, както с пенсионно-осигурителен фонд, можем да Ви предложим и здравен фонд за допълнително здравно осигуряване, чрез който да осигурите на Вас, Вашите близки, както и работници и служители по-качествено здравеопазване. Това ще Ви помогне да ползвате допълнителни здравни услуги и такива, които трябва да ползвате, но без да заплащате. Пенсионно осигуряване – задължително и допълнително Сключили сме споразумение с един от най-сигурните и добри пенсионни фондове, осигуряващи добра доходност и стабилност. Чрез това можете да бъдете преместен от фонда, където сте били до сега – така задължителната пенсия ще донесе сигурни и стабилни спестявания на Вас и на работниците и служителите Ви за времената, когато ще разчитате на тези средства. Правни услуги и консултации Правната материя е необятна. Ние сме осигурили за Вас адвокатски услуги във всички области на правото. По този начин осигуряваме спокойствието на Вашия бизнес. Ще може бързо и лесно да решите всичките си правни проблеми, без да губите време. Покупко-продажба и управление на недвижими имоти Всички компании и граждани в определен момент купуват, продават, наемат, отдават под наем или за управление недвижими имоти. Когато това се случи на Вас, може да разчитате на нашето съдействие. Чрез утвърдени брокери в страната ние можем да Ви съдействаме при това ваше начинание. Избирането на имот или клиент за Ваш имот не е лесна Касови апарати и касови принтери Всички компании регистрирани по ЗДДС до 30.09.2011 г., а тези които не са регистрирани по ДДС – срокът е 31.03.2012 г., трябва да имат закупени, регистрирани и с възможна мобилна връзка с НАП касови апарати и касови принтери. За Вас сме се свързали с компания, предлагаща касови апарати от всички марки.