logo

Евро Ивент

ИЗТЕКЪЛ АБОНАМЕНТ

Описание

Основана преди две години, Евро Ивент е фирма, работеща в сферата на цялостното счетоводно обслужване, както на малки и средни фирми, така и на по-големи предприятия. Създадена е от екип от професионални счетоводители , с многогодишен опит в сътрудничество с млади специалисти, с амбиция за усъвършенстване и новаторски идеи. Най-силната спойка на нашия екип е общото ни виждане за непрекъснато подобряване и надграждане на услугите в съответствие със специфичните нужди на клиентите. Благодарение на професионалните си умения и компетенции, ние от Евро Ивент се стремим да подкрепяме клиентите си в развитието на техния бизнес по най-оптималния начин. Тъй като сме сравнително малка фирма, ние успешно съумяваме да поддържаме близки доверени взаимоотношения с всеки един от нашите клиенти, което ни помага да опознаем в детайли дейността им, да откриваме специфичните нужди на бизнеса им и да им препоръчваме най-добрите решения. Отзивчивостта към нуждите на клиентите е едно от основните качества, които непременно изискваме от нашите служители. В нашите взаимоотношения, клиентите ни могат да разчитат на бързина, коректност и компетентни професионални съвети. Гордеем се с факта, че една не малка част от фирмите, с които работим сравнително отскоро ни потърсиха след препоръки от настоящите ни клиенти – факт, показващ, че сме способни не само да оправдаем, но и надминем очакванията на тези, които са ни се доверили. Ние в Евро Ивент смятаме, че е от изключително значение постоянно да развиваме нашите професионални умения и компетенции, за да можем да гарантираме на нашите клиенти възможно най-актуалната, адекватна и полезна за бизнеса им услуга. Ето защо, ние непрекъснато следим за новостите и се учим от добрите практики в областта. Екипът на Евро Ивент притежава опит и като паричен посредник за представител на България в Европейският парламент – работа, изискваща поддържане на високи професионални стандарти и поемане на допълнителни отговорности. Благодарение на това, екипът на Евро Ивент разви нови умения и придоби неоценим професионален опит, който прилага в практиката си. Услуги СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВАНЕ - Изготвяне на счетоводна политика на фирмата и индивидуален сметкоплан, съобразени с нуждите на дейността. - Текуща обработка на първичните счетоводни документи -проверка, класиране, съхраняване. - Текущо осчетоводяване на стопанските операции. - Обработка на данните със счетоводен продукт с възможност за обмяна на информация по електронен път. - Водене на складови наличности. - Начисляване на амортизации. - Съставяне на амортизационен план за дълготрайните активите. - Ежемесечно изготвяне и подаване към данъчния орган на Дневник за покупките, Дневник за продажбите и Справка-декларация по Закона за данък върху добавената стойност, както и на всички други декларации, свързани с възстановяване на ДДС по електронен път. - Изготвяне и подаване на VIES декларации. - Изготвяне и подаване на интрастат декларации. - Обработка на отчетите от касовите апарати на клиента. - Обработка на извлеченията от банковите сметки на клиента. - Обработка на документи за командировки и изготвяне на авансов отчет. - Интернет банкиране. - Изготвяне на справки, поискани от клиента. ЛИЧЕН СЪСТАВ И РАБОТНИ ЗАПЛАТИ - Ежемесечно изготвяне и изчисляване на ведомости за работни заплати. - Изготвяне и подаване на декларации обр.1 и обр.6. - Изготвяне и подаване на уведомления по чл.62,ал.4 от КТ, регистрация на болнични листове за служители и работници. - Изготвяне на документи за пенсиониране.* - Изготвяне на сметки за изплатените суми и служебни бележки за дохода на лицата. - Попълване на трудови книжки. - Изготвяне на удостоверения, служебни бележки и др. за персонала. - Ежемесечно изготвяне на платежни нареждания за осигурителните задължения на фирмата към бюджета. СЧЕТОВОДНИ КОНСУЛТАЦИИ - Консултации относно законо съобразно оптимизиране на данъците. - Консултации по трудово-правни и осигурителни въпроси. - Консултации във връзка с формата на наемане на персонала. - Консултации относно измененията на законовата и нормативна база. - Консултиране и съдействие при регистриране на компания. ДАНЪЧНА ЗАЩИТА - Следене на нормативни срокове за данъци и декларации. - Подготовка на платежни нареждания за данъци. - Подготовка на данъчни справки и уведомления. - Изготвяне, представяне и защита на данъчни декларации, годишни финансови отчети и друга информация пред данъчната администрация. - Провеждане на необходимите проверки с органи на данъчната администрация във връзка с проверки – общи, тематични и насрещни. - Представителство и защита пред органите на НАП, НОИ и НЗОК. - Анализ и оценка на данъчни актове, действия или бездействия на органите от НАП.* - Анализ и оценка на ревизионни доклади и актове на администрацията и оценка на констатациите и на определените данъчни задължения.* - Съвети при предоставянето на необходимата информация и документи до НАП.* ГОДИШНО СЧЕТОВОДНО ПРИКЛЮЧВАНЕ - Изготвяне и представяне на годишни финансови отчети. - Изготвяне на годишни данъчни декларации по ЗОДФЛ и ЗКПО. - Изготвяне и представяне на годишни статистически форми за Националния статистически институт. - Оповестяване в Агенция по вписванията. ДОПЪЛНИТЕЛНИ И АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ - Събиране на документи от офиса на клиента. - Подaване на документи към различни институции. - Регистрация и дерегистрация по ЗДДС. - Изготвяне на необходимите документи при кандидатстване за кредит - Представителство и защита при провеждане на ревизии и одит.