logo

Джи Ай Акаунт ЕООД гр. Шумен

ИЗТЕКЪЛ АБОНАМЕНТ

Описание

ДЖИ АЙ АКАУНТ е компания, която предоставя професионални услуги в сферата на счетоводното обслужване, данъчни консултации и администрирането на личен състав и възнагражденията на своите клиенти. Мисията на Джи Ай Акаунт е да създаде спокойствие на клиентите си, като им помага да управляват своите финансово - счетоводни процеси с качествени услуги. Нашият екип е с богат опит в счетоводството на производствени предприятия от секторите на хранително-вкусовата промишленост, леката и тежката промишленост, търговията с бързооборотни стоки и горива, строителни предприятия и фирми в сферата на услугите. Именно този опит ни е научил, че всеки бизнес в съвременните икономически условия има своята уникалност и ние се стремим в пълна степен да задоволим вашите специфични нужди във финансово-счетоводната му част и управлението на човешките ресурси и ТРЗ. СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ

  • Месечно осчетоводяване на първичните счетоводни документи, съгласно приложимото счетоводно и данъчно законодателство и Националните или Международните счетоводни стандарти
  • Разработване на счетоводна политика и съставяне на индивидуален сметкоплан според конкретните нужди на клиента
  • Изготвяне и подаване с електронен подпис на: Декларация по ЗДДС, ИНТРАСТАТ, VIES, декларация по чл. 15 от ЗЗБУТ, други декларации и справки за НАП, НОИ, БНБ, НСИ
  • Изготвяне и подаване с електронен подпис на тримесечни декларации по чл.55 от ЗДДФЛ и годишна декларация по чл.73 от ЗДДФЛ
  • Изготвяне и подаване на декларации по чл.88 от ЗКПО за промяна на авансовите вноски за корпоративен данък
  • Организиране отчитане на корпоративни данъци и ДДС
  • Изготвяне на документи за ВОД, ВОП, внос и износ
  • Комуникация и представителство пред данъчната администрация
  • Изготвяне на междинни финансови отчети за целите на управлението
  • Годишно счетоводно приключване и изготвяне на годишен финансов отчет и данъчна декларация.
  • Подаване на Годишните финансови отчети в Агенцията по вписванията.
  • Подреждане и архивиране на документите по избрана система
  • Създаване на номенклатура на доставчици и разпечатване на платежни нареждания за преводи към тях
ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛУГИ
  • Изготвяне на вътрешни правилници
  • Подаване на декларации от доставчици и получатели на горива
  • Регистрация и пререгистрация на търговски дружества в Търговки регистър
  • Изготвяне и подаване пред Община на Декларация по чл.14 от ЗМДТ
  • Финансов анализ и подготовка на документи за кредит
  • Възмосжност за събиране на документи от офис на клиента
ТРЗ И ЛИЧЕН СЪСТАВ
  • Управлението на всички дейности, свързани с обработка на заплатите на служителите от първоначалните справки за отчитане на положения труд до окончателно заплащане на възнагражденията, подаване на всички задължителни отчети, справки и декларации.
  • Изготвяне и поддържане на всички необходими според българското законодателство административни документи, свързани с назначаване на служителите, прекратяване и промени в трудовите правоотношения.
  • Консултации по всички трудово-правни и административни въпроси, свързани със служителите на организацията, включително и съдействие при взаимоотношения с представители на държавни служби и агенции.
  • Изготвяне и подаване с електронен подпис на Декларации Образец №1 и Декларации Образец №6 за наетите по трудови договори лица и за самоосигуряващите се лица.
  • Изгoтвяне и подаване на уведомления за болнични листи
  • Съставяне на ведомости и фишове за заплати
  • Изготвяне на платежни нареждания за дължимите осигурителни вноски
ДАНЪЧНИ КОНСУЛТАЦИИ
  • данъчно-ефективни решения на специфични бизнес казуси в областта на счетоводното и данъчно законодателство
  • консултации във връзка с ДДС ефекти, корпоративно и лично подоходно облагане, еднократни данъци и всички други преки и непреки данъци, сделки между свързани лица
  • консултации във връзка с местни данъци и такси, данъци върху недвижимо имущество
  • представителство пред данъчните органи, включително по време на данъчни ревизии и насрещни проверки, и съдействие при изготвянето и подаването на декларации и други изисквани отчетни форми от данъчната администрация
ЮРИДИЧЕСКИ УСЛУГИ
  • Абонаментно правно обслужване на фирми
  • Производства пред Търгосвкия регистър
  • Сделки с недвижимо имущество
  • Регистрация на фирми
  • Регистрация на ЮЛНЦ
  • Трудовоправни консултации
  • Изготвяне на пълномощни
  • Прехвърляне на МПС
  • Изготвяне и консултиране на договори
  • Заличаване на ипотеки
ЗАЩО ДА ИЗБЕРЕТЕ СЧЕТОВОДНОТО ОБСЛУЖВАНЕ ОТ НАС! 1. Цената Обслужването в счетоводна кантора ще Ви спести пари. Ще спестите от поддържането на два отдела – счетоводен и ТРЗ. Няма нужда да закупувате скъпо струващ софтуер за счетоводство и ТРЗ. Няма да плащате заплати и осигуровки на щатни служители в тези отдели. При нас получавате цена, която ще заплатите за реално свършена работа. 2. Ние няма да ви подведем За нас Вие сте наш бизнес партньор и ще се отнесем с Вас точно по този начин. Ние не сме служители на заплата и няма да Ви спестим истината за да гарантираме нашето спокойствие. За нас е важно Вие да сте най-правилно информирани за възможните рискове от Вашите управленски решения, за да можете уверено да правите стъпките напред. Ние сме винаги отворени за диалог и сме готови да Ви дадем съвет. 3. Винаги на Ваше разположение Ние сме винаги на Ваше разположение, независимо от деня и часа в който се нуждаете от нас. 4. Познанието Ние имаме знанията и възможността да Ви предоставим най-важната за Вас информация, без да Ви натоварваме с допълнителна и излишна такава, за да можете да се концентрирате върху вашите бизнес начинания. 5. Конфиденциалност Едно от най-важните неща в условита на конкурентна среда на пазара е Вие да запазите информацията за своите бизнес партньори и пазари конфиденциална. За нас като Ваш партньор това също е един от приоритети. 0895 66 55 42 - Илиян Илиев 0885 04 41 08 - Мария Георгиева