Джи Ай Акаунт ЕООД гр. Шумен
ИЗТЕКЪЛ АБОНАМЕНТ
Описание
ДЖИ АЙ АКАУНТ е компания, която предоставя професионални услуги в сферата на счетоводното обслужване, данъчни консултации и администрирането на личен състав и възнагражденията на своите клиенти. Мисията на Джи Ай Акаунт е да създаде спокойствие на клиентите си, като им помага да управляват своите финансово - счетоводни процеси с качествени услуги. Нашият екип е с богат опит в счетоводството на производствени предприятия от секторите на хранително-вкусовата промишленост, леката и тежката промишленост, търговията с бързооборотни стоки и горива, строителни предприятия и фирми в сферата на услугите. Именно този опит ни е научил, че всеки бизнес в съвременните икономически условия има своята уникалност и ние се стремим в пълна степен да задоволим вашите специфични нужди във финансово-счетоводната му част и управлението на човешките ресурси и ТРЗ. СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ
- Месечно осчетоводяване на първичните счетоводни документи, съгласно приложимото счетоводно и данъчно законодателство и Националните или Международните счетоводни стандарти
- Разработване на счетоводна политика и съставяне на индивидуален сметкоплан според конкретните нужди на клиента
- Изготвяне и подаване с електронен подпис на: Декларация по ЗДДС, ИНТРАСТАТ, VIES, декларация по чл. 15 от ЗЗБУТ, други декларации и справки за НАП, НОИ, БНБ, НСИ
- Изготвяне и подаване с електронен подпис на тримесечни декларации по чл.55 от ЗДДФЛ и годишна декларация по чл.73 от ЗДДФЛ
- Изготвяне и подаване на декларации по чл.88 от ЗКПО за промяна на авансовите вноски за корпоративен данък
- Организиране отчитане на корпоративни данъци и ДДС
- Изготвяне на документи за ВОД, ВОП, внос и износ
- Комуникация и представителство пред данъчната администрация
- Изготвяне на междинни финансови отчети за целите на управлението
- Годишно счетоводно приключване и изготвяне на годишен финансов отчет и данъчна декларация.
- Подаване на Годишните финансови отчети в Агенцията по вписванията.
- Подреждане и архивиране на документите по избрана система
- Създаване на номенклатура на доставчици и разпечатване на платежни нареждания за преводи към тях
- Изготвяне на вътрешни правилници
- Подаване на декларации от доставчици и получатели на горива
- Регистрация и пререгистрация на търговски дружества в Търговки регистър
- Изготвяне и подаване пред Община на Декларация по чл.14 от ЗМДТ
- Финансов анализ и подготовка на документи за кредит
- Възмосжност за събиране на документи от офис на клиента
- Управлението на всички дейности, свързани с обработка на заплатите на служителите от първоначалните справки за отчитане на положения труд до окончателно заплащане на възнагражденията, подаване на всички задължителни отчети, справки и декларации.
- Изготвяне и поддържане на всички необходими според българското законодателство административни документи, свързани с назначаване на служителите, прекратяване и промени в трудовите правоотношения.
- Консултации по всички трудово-правни и административни въпроси, свързани със служителите на организацията, включително и съдействие при взаимоотношения с представители на държавни служби и агенции.
- Изготвяне и подаване с електронен подпис на Декларации Образец №1 и Декларации Образец №6 за наетите по трудови договори лица и за самоосигуряващите се лица.
- Изгoтвяне и подаване на уведомления за болнични листи
- Съставяне на ведомости и фишове за заплати
- Изготвяне на платежни нареждания за дължимите осигурителни вноски
- данъчно-ефективни решения на специфични бизнес казуси в областта на счетоводното и данъчно законодателство
- консултации във връзка с ДДС ефекти, корпоративно и лично подоходно облагане, еднократни данъци и всички други преки и непреки данъци, сделки между свързани лица
- консултации във връзка с местни данъци и такси, данъци върху недвижимо имущество
- представителство пред данъчните органи, включително по време на данъчни ревизии и насрещни проверки, и съдействие при изготвянето и подаването на декларации и други изисквани отчетни форми от данъчната администрация
- Абонаментно правно обслужване на фирми
- Производства пред Търгосвкия регистър
- Сделки с недвижимо имущество
- Регистрация на фирми
- Регистрация на ЮЛНЦ
- Трудовоправни консултации
- Изготвяне на пълномощни
- Прехвърляне на МПС
- Изготвяне и консултиране на договори
- Заличаване на ипотеки