logo

ГИДЕС ОДИТ ЕООД

ИЗТЕКЪЛ АБОНАМЕНТ

Описание

„ГИДЕС ОДИТ“ ЕООД е българско дружество със седалище и офис в гр.Пазарджик за одиторски и счетоводни услуги. Ние предлагаме широк кръг от услуги в следните направления: независим финансов одит , пълно счетоводно обслужване, счетоводни и данъчни консултации, трудово правни съвети. Собственик и управител на дружеството е Георгена Димитрова Иванова, дипломиран експерт счетоводител /регистриран одитор, притежаващ диплома N 412. Управителят има повече от петнадесет години стаж в областта на счетоводството и финансовия одит. Има висше образование по специалността „Счетоводство и контрол“, дипломиран експерт счетоводител от 1998 година - регистриран одитор. В дружеството се държи изключително много на професионализма и високата квалификация на служителите. Работата в „ГИДЕС ОДИТ“ е базирана на най-новите технологии и най-добрия софтуер, с цел предоставяне на висококачествено обслужване на клиентите. Целта ни е да изучим всички специфични нужди от специализирани услуги и да Ви ги предоставим качествено и на най-добрата цена. Доверието, лоялността и изграждането на трайно партньорство са водещи при взаимоотношенията ни с клиентите. Одиторски услуги Одитът заема основна част от нашите услуги - одиторският ни екип изпълнява своите ангажименти като прилага методология, разработена на базата на Международните одиторски стандарти и спецификата на местното законодателство.Предлагаме на нашите клиенти пълен набор от одиторски услуги. Нека заедно да повишим доверието в качеството и надеждността на Вашите финансови отчети. Дайте възможност на себе си и на тези, които се интересуват от Вашата дейност, да получат висококачествена информация, за да могат да вземат правилните икономически решения: - Независим финансов одит на годишни и консолидирани финансови отчети - Преглед на периодични и междинни финансови отчети - Одит на отчети по проекти, финансирани със средства от Европейския съюз - Одит на преобразуване по реда на Търговския закон - Договорни процедури и тематични проверки на обекти Счетоводни услуги В зависимост от нуждите и спецификата на Вашия бизнес, ние Ви предлагаме широк кръг от конкретни счетоводни услуги: I Абонаментно счетоводно обслужване: - Цялостно организиране на счетоводния процес.Текущо счетоводно отчитане и месечно приключване - Изготвяне и подаване на месечни декларации по ЗДДС в териториалната дирекция на НАП - Изготвяне и подаване на необходимата информация свързана със системата ИНТРАСТАТ - Изготвяне на преводни нареждания към контрагенти, към бюджета за дължимите публични задължения по ЗКПО, ЗДДС, ЗМДТ и ЗДДФЛ - Извършване на текущ счетоводен преглед и анализ на счетоводната информация II Годишен Финансов Отчет: - Годишно счетоводно приключване - Изготвяне на годишни финансови отчети, консолидирани финансови отчети, съгласно НСФОМСП и/или МСФО - Изготвяне на Данъчни Декларации - Изготвяне на отчети към БНБ и НСИ Труд и работна заплата и други услуги Управлението на Човешките Ресурси, което ние Ви предлагаме е пълно администриране по отношение на изчисляването на работните заплати и поддържане на досиета на наетия персонал. Вие имате възможност да изберете нашите услуги като част от пакет за Абонаментно счетоводно обслужване или като отделни услуги: I Абонаментни услуги: - Изготвяне и регистриране по електронен път на уведомления по чл. 62 от КТ в териториална дирекция на НАП - Създаване и поддържане на трудови досиета на работниците и служителите - Изчисляване на месечни ведомости за работна заплата и свързаните с тях данъчни и осигурителни вноски - Изготвяне на документи за осигурителен стаж и доход - служебни бележки и удостоверения, УП. - Взаимодействие със служби по трудова медицина и други органи, отнасящи се до специфични изисквания на трудовото законодателство II Допълнителни услуги: - Плащане на дължимите осигурителни и данъчни задължения чрез сметка на Доверителя - Консултации по трудово законодателство, счетоводни, финансови и данъчни въпроси с дипломиран експерт счетоводител - Съдействие при данъчни проверки и ревизии.