logo

АКТА ПРИМ ООД

ИЗТЕКЪЛ АБОНАМЕНТ

Описание

АКТА ПРИМ ООД е учредена през 2005 година, като дъщерна фирма на Дружество за одит и консултации ООД. Развива своята дейност по счетоводно обслужване на клиенти от групата. Разполага с екип от девет високо квалифицирани експерти в областта на счетоводството, данъците, труда и работната заплата и социалното осигуряване. Работещите в АКТА ПРИМ ООД имат добра езикова подготовка и ползват английски, немски, руски и турски. АКТА ПРИМ ООД спазва следните принципи в своята работа :

  • Професионален подход
  • Коректност и стабилност
  • Внимание за всеки клиент
В резултат на прецизната работа, коректно и професионално отношение, клиенти на фирмата са значителен брой престижни български и чуждестранни фирми и физически лица с разнообразна дейност в сферата на производството, търговията, строителството и услугите, както и сдружения и организации с нестопанска цел. Услуги: Счетоводство · обработка и регистриране на първични счетоводни документи; · поддържане на синтетични и аналитични счетоводни сметки · изготвяне на оборотни ведомости · ежемесечно изготвяне на документи и платежни нареждания за разплащания с държавните институции · взаимодействие с данъчната администрация Изготвяне на отчети · изготвяне на годишни финансови отчети и приложения към тях · изготвяне на консолидирани финансови отчети и приложения към тях · изготвяне на междинни финансови отчети · изготвяне на годишни данъчни декларации на юридически и физически лица · изготвяне на годишен статистически отчет · изготвяне на доклади и отчети до управлението и собствениците Труд и работна заплата · администриране на трудово правни и облигационни правоотношения · изготвяне на ежемесечни ведомости за заплати на персонала и възнаграждания по граждански договори · изготвяне и подаване в държавните институции на ежемесечни справки – декларации за социално и здравно осигуряване · ежемесечно изготвяне на документи и платежни нареждания за разплащания с персонала и с държавните институции във връзка с възнагражденията · ежемесечен контакт и взаимодействие с органите на Националната агенция за приходите по повод трудово-правни отношения и граждански договори с физически лица Допълнителни услуги · независим финансов одит · консултантски услуги във връзка с прилагане на данъчно, счетоводно и трудово законодателство · административни услуги · публикуване на финансови отчети ПРЕИМУЩЕСТВА ЗА КЛИЕНТИТЕ: 1. Възможност да се покрият изискванията за изнесено извън фирмата счетоводство при осигуряване на прецизно и пълно финансово- счетоводно обслужване. 2. Превантивно и последващо взаимодействие с данъчната администрация, компетнтна данъчна защшта, възражения, обжалване по данъчни и други ревизионни актове. 3. Получаване на конкретни икономически изгоди чрез минимизиране на данъците, плащани от клиентите, както и отпадане на тежестта от организация и поддържане на работни места за счетоводители и специалисти по ТРЗ. 4. Превантивен контрол върху рисковите области и гарантиране на законосъобразна финансова стабилност. 5. Ползване на услуга, базираща се на задълбочено познаване и опит по националните и международни счетоводни норми и правила в областта на счетоводството и данъците, съответстващи на изискванията на националните и международни счетоводни стандарти, директивите на Европейската общност.