АКТА ПРИМ ООД е учредена през 2005 година, като дъщерна фирма на Дружество за одит и консултации ООД.
Развива своята дейност по счетоводно обслужване на клиенти от групата.
Разполага с екип от девет високо квалифицирани експерти в областта на счетоводството, данъците, труда и работната заплата и социалното осигуряване.
Работещите в АКТА ПРИМ ООД имат добра езикова подготовка и ползват английски, немски, руски и турски.
АКТА ПРИМ ООД спазва следните принципи в своята работа :
- Професионален подход
- Коректност и стабилност
- Внимание за всеки клиент
В резултат на прецизната работа, коректно и професионално отношение, клиенти на фирмата са значителен брой престижни български и чуждестранни фирми и физически лица с разнообразна дейност в сферата на производството, търговията, строителството и услугите, както и сдружения и организации с нестопанска цел.
Услуги:
Счетоводство
· обработка и регистриране на първични счетоводни документи;
· поддържане на синтетични и аналитични счетоводни сметки
· изготвяне на оборотни ведомости
· ежемесечно изготвяне на документи и платежни нареждания за разплащания с държавните институции
· взаимодействие с данъчната администрация
Изготвяне на отчети
· изготвяне на годишни финансови отчети и приложения към тях
· изготвяне на консолидирани финансови отчети и приложения към тях
· изготвяне на междинни финансови отчети
· изготвяне на годишни данъчни декларации на юридически и физически лица
· изготвяне на годишен статистически отчет
· изготвяне на доклади и отчети до управлението и собствениците
Труд и работна заплата
· администриране на трудово правни и облигационни правоотношения
· изготвяне на ежемесечни ведомости за заплати на персонала и възнаграждания по граждански договори
· изготвяне и подаване в държавните институции на ежемесечни справки – декларации за социално и здравно осигуряване
· ежемесечно изготвяне на документи и платежни нареждания за разплащания с персонала и с държавните институции във връзка с възнагражденията
· ежемесечен контакт и взаимодействие с органите на Националната агенция за приходите по повод трудово-правни отношения и граждански договори с физически лица
Допълнителни услуги
· независим финансов одит
· консултантски услуги във връзка с прилагане на данъчно, счетоводно и трудово законодателство
· административни услуги
· публикуване на финансови отчети
ПРЕИМУЩЕСТВА ЗА КЛИЕНТИТЕ:
1. Възможност да се покрият изискванията за изнесено извън фирмата счетоводство при осигуряване на прецизно и пълно финансово- счетоводно обслужване.
2. Превантивно и последващо взаимодействие с данъчната администрация, компетнтна данъчна защшта, възражения, обжалване по данъчни и други ревизионни актове.
3. Получаване на конкретни икономически изгоди чрез минимизиране на данъците, плащани от клиентите, както и отпадане на тежестта от организация и поддържане на работни места за счетоводители и специалисти по ТРЗ.
4. Превантивен контрол върху рисковите области и гарантиране на законосъобразна финансова стабилност.
5. Ползване на услуга, базираща се на задълбочено познаване и опит по националните и международни счетоводни норми и правила в областта на счетоводството и данъците, съответстващи на изискванията на националните и международни счетоводни стандарти, директивите на Европейската общност.