logo

Пет ключови умения за успешно ръководене на компания в новата реалност

<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: news in <b>/home/framework/public_html/app/views/business-catalog.bg/n/index.php</b> on line <b>45</b><br />

Управляването на компания никога не е било лесна задача. Това обикновено изисква отдаденост и усилия, но и поредица от меки умения, които сега повече от всякога трябва да подсилим. Въпреки че тези умения не са се променили значително в резултат на текущата ситуация, е важно да знаем как да ги използваме в новия контекст и да подобрим тези, които ще ни помогнат да разберем по-добре нашия екип и да извлечем най-доброто от него. Дейвид Бехарано, стратегически коуч в Udemy - глобална платформа за онлайн обучение в света, разкрива петте основни умения за правилно ръководене на компания в новата реалност.

Емоционална интелигентност

Управлението на екип от разстояние не е лесна задача и може да генерира голям стрес. Ето защо е важно да проявявате съпричастност и емоционална интелигентност, която ви позволява да управлявате неочакваните ситуации и постоянните промени, без да употребявате нервите си.

Спокойствие

Важно е не само като лидери да запазите спокойствие, но и да сте в състояние да го споделите с другите. Това повишава доверието във вашето ръководство и в работата, която върши вашият екип.

Доверие в екипа

Демонстрирането на доверие в екипа е от съществено значение не само за правилното му представяне, но и като цяло за морала по време на криза. Доверието е крайъгълният камък на лидерството и трябва да бъде изразено открито.

Директна комуникация

Въпреки че може да изглежда досадно, по този начин минимизирате количеството недоразумения, които могат да възникнат между текстови съобщения и имейли. Трябва да бъдете доста внимателни в комуникацията си и да отделяте поне 5 минути всеки ден в разговор с вашия екип.

Човешки взаимоотношения

Най-важният капитал на всяка компания са нейните служители и е необходимо да се създадат пространства, където да можете да говорите извън работата и да споделяте личен опит. Това помага да се укрепят личните връзки и да се освободи известно напрежение.

Източник: manager.bg