
Всяка година Gallup прави допитване сред служителите в САЩ, за да установи нивото на тяхната ангажираност. Данните от изследването тази година разкриват, че по-малко от една трета (31.5%) са били ангажирани към работата си през 2014. Повече от половината (51%) не са ентусиазирани от нея, а 17.5% се чувстват абсолютно отчуждени от работата си. Но как Gallup измерва ангажираността? С помощта на 12 ключови въпроса. Тези индикатори могат да бъдат приложени за оценка на ангажираността на служителите във всяка една компания. Вижте кои са те: 1. Знам какво се очаква от мен на работното ми място. 2. Имам нужните ресурси и условия, за да си свърша добре работата. 3. На работа всеки ден имам възможност да правя това, в което съм най-добър. 4. През последните седем дни получих признание или поздравление за добрата работа. 5. Моят супервайзор ме зачита като човек. 6. Някой в работата ме окуражава да се развивам. 7. Някой в работата е говорил с мен за моя прогрес през последните шест месеца. 8. Мнението ми се зачита. 9. Мисията/целите на компанията ме карат да мисля, че моята работа е важна. 10. Колегите ми се сараят да си вършат работата качествено. 11. През последната година имах възможност да се уча и израствам. 12. Имам приятел в работата.