logo

6 вида поведение, които спъват израстването в кариерата

<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: news in <b>/home/framework/public_html/app/views/business-catalog.bg/n/index.php</b> on line <b>45</b><br />

В идеален свят, потенциалът ни за повишение на работното място би се повлиял повече от нашите работни резултати и по-малко от нашите личностни качества. Само че реалността е различна. Причината е, че сме човешки същества и се влияем от поведението на хората срещу нас, от техните качества, темперамент, професионалност и лоялност. Ето защо определени типове личности по-често получават по-добри възможности за работно повишение в сравнение с други. Представяме ви шест вида поведения, които често се пренебрегват, когато възникнат възможности за повишение.

  1. Бъбривата Кати

Разбира се, силните комуникатори често получават положително внимание от своите ръководители. Ако обаче вашето определение за „добра комуникация“ включва разпространение на слухове и прекарване на свободното време, клюкарствайки с колеги, това поведение няма да ви представи като желан кандидат за повишение на заплатата.

  1. Отрепката

Докато ефективните служители се стремят да посрещнат исканията на своите мениджъри, когато това е възможно, хората, които поемат повече работни ангажименти, отколкото могат да се справят и не споделят, че са претоварени, не изглеждат особено професионално за лицата, които вземат решения.

  1. Отрицателната Нанси

Служителите, които постоянно отхвърлят предложенията на своите колеги, които се оплакват редовно, без да се стремят да подобрят ситуацията си и които рядко хвалят някого или нещо в офиса, няма вероятност да спечелят одобрението на своите мениджъри, които прави повишението им по-малко вероятно.

  1. Девойката в беда

Важна част от това да си добър „играч в екип“ включва поемане на отговорност за грешките и гледане на слабостите ви чрез реалистичен обектив. Ако се представяте като постоянна жертва, като винаги обвинявате другите за пропуснати крайни срокове или нестандартно работно изпълнение, ще ви е трудно да спечелите доверието на вашите колеги (и, като допълнение, на вашия ръководител).

  1. Чудовището на яростта

Избухването като част от темперамента наистина не е приемлив начин на действие от всеки на възраст над пет години. Но някои служители не успяват да разберат тази истина и вместо това избират да стоварят гнева си върху невинните си колеги. Мениджърите с такива проблеми създават култура на страх, която обикновено се оказва токсична и не дава оптимални резултати.

  1. Всезнайкото

Работодателите със сигурност търсят знаещи работници с интерес да учат и споделят информация. Ако обаче редовно коригирате колегите си, настоявайки че вашите идеи и стратегии са далеч по-напредничави от тези на вашите колеги (без никакви преки доказателства, които да подкрепят това убеждение), е много вероятно да отчудите както вашите преки колеги, така и вашите ръководители, отслабвайки статута си, когато дойде време за повишения или награждаване.

Източник: manager.bg