В последните години видях и големи, и малки компании, да повтарят едни и същи грешки в мобилния маркетинг. Ако планирате своя мобилна маркетингова кампания, със сигурност ще си спестите време и пари като прочетете къде грешат другите, споделя в сайта на сп. Entrepreneur Джон Арнолд - лектор и консултант от САЩ в областта на маркетинга за малкия и среден бизнес.
В следващите редове Арнолд представя топ 5 на нещата, които според него всяка фирма трябва да се старае да избягва, ако иска да има успех на маркетинговата кампания за смартфони и таблети.
..................................
1. Несъответствие на съдържанието с мобилните съобщения.
Текстови съобщения, кодове за бърз отговор и имейл кореспонденция, съдържащи уеб страници, видео материали, приложения за сваляне и други, са най-добрите начини за достигане до онлайн потребителите на мобилното. Така е, освен ако линковете, които изпращате, не са синхронизирани за всеки тип устройство. Веднъж решили да отделите време и пари за подобно нещо, уверете се, че всяка част от процеса на комуникация между вас и клиентите ще бъде технически изправна.
Например, никой собственик на Android не би искал да получи съобщение с линк за приложение на iPhone. Затова първо се консултирайте със специалист, който ще ви помогне да пригодите мобилната страница на фирмата ви към всички видове устройства, които потребителите биха могли да използват.