logo

13 маркетингови трика, наистина брилянтни

<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: news in <b>/home/framework/public_html/app/views/business-catalog.bg/n/index.php</b> on line <b>45</b><br />

Обикновено, най-известните марки са станали такива с някакъв малък, но много хитър трик, който да превърне продукта им в еталон, а използването му – във въпрос на престиж. Представяме ви няколко наистина брилянтни примера.
Телевизия HBO Маркетинговата кампания на канала HBO преди излизането на трети сезон на сериала "Игри на тронове" е сериозно обмислена, последователна и амбициозна. Основната тема беше голяма драконова сянка, на която публиката се натъква постоянно - на кориците на списания, във вестниците, дори проектирана върху сграда, създавайки илюзията за реално прелитащ в небето дракон. Така че да се мисли за дракона, без да се очаква новия сезон е било просто невъзможно.