logo

12-те принципа на добрия шеф

<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: news in <b>/home/framework/public_html/app/views/business-catalog.bg/n/index.php</b> on line <b>45</b><br />

Какво е това, което прави един шеф добър? Това пита Робърт Сътън в Harvard Business Review. За да си добър не е достатъчно само да наблюдаваш работата на другите, пише Сътън. Трябва да имаш нагласата да си добър шеф и да се идентифицираш с основните убеждения, които те правят такъв, добавя още той. Ето основните 12 принципа, които трябва да знаете, за да влезете в графата "добър началник" според него:

  1. Имам си недостатъци и много добре разбирам какво е да работиш за мен.
  2. Моят успех и този на хората ми зависи от очевидни и изпитани методи и упорит труд, а не от обстоятелствата или някаква магия.
  3. Амбициозните и добре дефинирани цели са важни, но е безполезно да мислиш за тях много. Работата ми е фокусирана върху малките победи, които позволяват на екипа ми да постига успехи всеки ден.
  4. Една от най-важните и трудните части в моята работа е да намеря баланс между устойчивостта и прекалената увереност.
  5. Работата ми е да защитавам хората си от външни намеси, както и да ги предпазвам от неблагоприятни влияния не само на другите, но и от моите собствени.
  6. Мога да убедя хората си, че съм във форма и съм здраво стъпил на земята, за да знам, че често греша.
  7. Целта ми е да се боря, ако съм прав и да слушам, ако греша, както и да науча хората ми да правят същото.
  8. Един от най-добрите тестове за кампанията ми е това какво се случва след като направим грешка.
  9. Иновацията е от решаващо значение за всяка компания. Работата ми е да насърчавам хората да генерират и изпитват всички нови идеи. Мое задължение е също да блокирам лошите идеи и да дам пространство на иновативните и креативни хора.
  10. Лошото е по-силно от доброто. По-важно е да елиминирам негативното, отколкото да изтъквам положителното.
  11. Как правя нещата е точно толкова важно, колкото и какво правя.
  12. Тъй като имам власт над другите, е възможно да действам като безчувствен идиот и да не го осъзнавам.

Източник: manager.bg