logo

Четири съвета от LinkedIn на прага на новите възможности

<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: news in <b>/home/framework/public_html/app/views/business-catalog.bg/n/index.php</b> on line <b>45</b><br />

Кризата с коронавируса предизвика хаос на работното място и всичко показва, че последиците от нея ще продължат да се усещат дълго време, въпреки усилията, които полагат правителствата в Европа. Поради тази причина, сега повече от всякога, ако искате да си намерите работа или просто търсите промяна на длъжността или компанията, е от съществено значение да имате автобиография (CV), адаптирана към новите нужди, както и поразителен профил в основните платформи за заетост, използвани в страната. От El Confidencial попитаха отговорните за LinkedIn в Испания какви са изискванията, които трябва да бъдат изпълнени в личния профил на кандидатите за работа, така че ловците на таланти да ги забележат по-лесно.

"Настоящата ситуация в работната среда се промени значително през последните месеци. Както начинът, по който кандидатите търсят работа, така и начинът, по който мениджърите използват за включване на нови таланти в работната сила на компанията, са променени от социалното дистанциране от март насам", разказва директорът по корпоративен бизнес на LinkedIn Iberia, Росарио Сиера.

Тя разказва, че в LinkedIn са успели да видят от първа ръка процеса на адаптиране към тази нова ситуация, което им е позволило като корпорация да получат страхотни уроци от собствената си общност.

"В този смисъл бих искала да споделя някои съвети, които днес повече от всякога са необходими на кандидатите за работа, които искат да привлекат вниманието на компаниите към тях", казва Сиера и отправя няколко съвета как вашият профил в LinkedIn да се открои от останалите.

  1. Изберете добре снимката на профила си! "Не бързайте, за да изберете снимката на профила си", казва експертът и подчертава, че профилната снимка е първото изображение, което работодателите получават, когато разглеждат профила на даден кандидат. Ето защо от ключово значение е тя да е професионална и с добро качество. "Всъщност, членовете на LinkedIn със снимка на потребителския профил имат 21 пъти повече преглеждания и до девет пъти повече заявки за връзка, отколкото хората без фотоси", добавя тя.
  2. Използвайте резюмето, за да се опишете като професионалист! Вторият съвет на Сиера е да се възползвате от раздела "Резюме" и да извлечете максимума от него. "В допълнение към актуализирането на вашия трудов опит е важно да отделите секция от вашия профил, за да се опишете като професионалист и да покажете различните умения, които притежавате. В този смисъл хората, които изброят повече от пет умения в своя профил, имат 27 пъти по-голям шанс да бъдат открити при търсенето на HR отдела на компанията", уверява експертът.
  3. Взаимодействайте с общността! "Като професионална социална мрежа в LinkedIn препоръчваме използването на платформата за стимулиране на разговори с вашата мрежа от контакти", казва Росарио Сиера. Според нея за вербуващите е важно да имат допълнителна информация, която надхвърля просто работните данни, събрани в профила, така че тези потребители, които споделят мненията си и си взаимодействат с мрежата, им позволят да узнаят повече за тяхната личност и способности, отколкото тези, които не правят коментари.
  4. Изберете внимателно контактите си! "Важно е да изберете с кого искате да се свържете", предупреждава Сиера. За ръководителя на корпоративния бизнес на социалната мрежа в Испания и Португалия, ако да си намерите работа, е от съществено значение да се свържете с онези потребители, които могат да ви помогнат за работа в бъдеще. "Настоящата ситуация промени представите за трудовите отношения, които имахме. Професионална мрежа като LínkedIn предлага нови възможности за насърчаване креативността на професионалистите и намиране на нови начини за установяване на контакт с бъдещи работодатели", обяснява Сиера.

Източник: manager.bg