logo

Три ценни съвета до стажантите

<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: news in <b>/home/framework/public_html/app/views/business-catalog.bg/n/index.php</b> on line <b>45</b><br />

Щом постъпи на стаж, всеки млад човек иска да бъде назначен на работа и това е едно от водещите неща, към които повечето от стажантите се стремят.

За да се случи, има три неща, които са много по-важни от вида на дипломата, с която младежът идва на стаж в компанията. Това посочва Раян Хинкъл - управляващ директор в американската фирма за управление на рискови капитали Insight Venture Partners.

Когато Хинкъл не работи по финансови сделки, той ръководи стажантската програма на компанията, разказва Business Insider. От опит е научил как да разграничава добрите стажанти от страхотните стажанти, а вторите са тези, които са назначавани.

Хинкъл дава следните три съвета до младежите, които в момента правят летните си стажове:

Мислете по какви начини можете да помогнете, дори понякога да не се очаква от вас. Не ограничавайте отговорностите си до тези, които са ви били показани в описанието на стажантската програма. Оглеждайте се какво се случва с всички наоколо. Ако видите колега, който редовно трябва да прави нещо отгоре над работата му и се затруднява, а вие можете лесно да го направите вместо него, попитайте да иска да му помогнете. Бъдете идейни.

Задавайте въпроси. Понякога това изисква кураж, защото всеки се страхува да не зададе глупав въпрос. Но е от много важно значение, за да ви запомнят и да покажете заинтересованост. Няма нищо лошо да попиташ неправилен въпрос. Лошо е да зададеш същия неправилен въпрос два пъти.

Не се страхувайте, бъдете смели! За да успеете - в света на финансите или в която и да е друга бизнес сфера, трябва да бъдете смели. Не се крийте зад бюрото, докато сте на стаж. Представете се и на хората в офиса ви, които не са от вашия екип. Тревожно е, например, когато старши мениджъри кажат на стажантите да минат през офисите им да се запознаят, и после младите хора не го правят.

Бъдете смели, работете, живейте. Спокойно, всичко ще се нареди.

Източник: manager.bg