logo

"Никакви грешки!": 10 отдавна остарели практики в мениджмънта

<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: news in <b>/home/framework/public_html/app/views/business-catalog.bg/n/index.php</b> on line <b>42</b><br />

Може да не го усещаме, но управлението на бизнеса е в голям преход. Собствениците на фирми със сигурност трябва да извървят дълъг път, особено в по-консервативните компании, където старите практики умират трудно. Но можете да видите все повече доказателства, че когато създавате компания с ясна цел и ценности ще откриете, че вашите служители са много по-ефективни и мотивирани. С други думи, културата на ангажираност води до по-голяма лоялност и по-добър финансов успех.

Ето примерен списък на практиките от


"старата школа", които трябва да изхвърлим от офисната култура, посочени от Пол Шпигелман за Inc.com:

1. Микроуправлението или необходимостта да контролираме всеки аспект в компанията ни. Делегирайте. Това е способността да дадате на някои хора власт, дори и те да правят грешки.

2. Управление чрез разходки из офиса и надзираване - то вече не е достатъчно, за да бъдете видими. Лидерството с гледане и слушане вече не е ефективно.

3. Претенция, че мениджърът знае всичко. Преструване на това. Не е нужно да знаете отговорите на всички въпроси, така че не се опитвайте да карате хората да мислят това.

4. "Никакви грешки", или политика на нулева толерантност към провалите на служители и всяване на страх. Не бъдете крайни по отношение на грешките. Учете се от тях.

5. Стратегия: "Балансовият отчет управлява бизнеса". Хората движат бизнеса, лоялността на клиентите също, а не отчетът.

6. Мислене в духа: "Работната компетентност е достатъчна". Изискват се вече и допълнителни усилия, допълнителни умения.

7. Инвестиране в областта на технологиите за увеличаване на производителността. Напротив, инвестирайте в хората.

8. Консултации на мениджъра само със специалистите. Давайте възможност на всичките си служители да предлагат идеи, това е много важно.

9. Поведение: "Колегите са за офиса". Колкото по-добри взаимоотношения поддържате с колегите извън работната среда, толкова по-добре за бизнеса.

10. "Ще дам на служителите по-големи заплати и те ще вършат повече работа". Всъщност, за служителите е по-важно да се чувстват ценени и полезни, вместо като придатък към процесите, създаващи принадена стойност.

Запитайте се кои от тези на съвременни практики все още използвате. Няма друго време освен сега да ги премахнете.