logo

Най-добрите бизнес съвети на 14 видни предприемачи

<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: news in <b>/home/framework/public_html/app/views/business-catalog.bg/n/index.php</b> on line <b>45</b><br />

Независимо по какви критерии го дефинираме, успехът често се оказва изплъзваща се цел. За постигането му са необходими отдаденост, увереност и страст – нещо, което определено не липсва на най-видните предприемачи и бизнесмени в света.

В свой материал Business Insider ни представя най-важните съвети за успеха на 14 такива личности. Ето ги и тях:

Стив Джобс -  съосновател на Apple: „Не можете да свържете точките, гледайки напред, можете да ги свържете, единствено гледайки назад. Така че трябва да имате вяра, че те ще се свържат в бъдещето ви.“

Стив Уозняк - съосновател на Apple: „Ако обичате това, което правите и сте готови да направите каквото е небходимо, тогава то е по силите ви. И тогава ще си струва всяка минута от всяка нощ, която прекарвате сам, мислейки върху нов дизайн или разработка.“

Джак Ма – основател и председател на Alibaba Group: „Alibaba не е просто работа. Alibaba е мечта. Кауза. Нека инвеститорите на Wall Street ни проклинат, ако искат.“

Мариса Майер – изпълнителен директор на Yahoo: „Винаги правех неща, за които не бях съвсем готова. Мисля, че по този начин човек израства. Когато стигнете до момент, в който се питате дали можете да се справите с нещо и преминете успешно през такива моменти, тогава сте направили пробив.“

Марк Кюбан – сериен предприемач: „Вършете работата. Надминете собствените си очаквания. Преките пътища не съществуват.“

Барбара Коркоран – съосновател на Corcoran Group: „Хората искат да правят бизнес с онези, които харесват. Ако ви харесват, ще искат да правят бизнес с вас.“

Уорът Бъфет – изпълнителен директор на Berkshire Hathaway: „Отнема 20 години да изградиш репутация и пет минути да я разрушиш. Ако се замислите за това, ще правите нещата по различен начин.“

Джак Дорси – съосновател и изпълнителен директор на Twitter и Square: „Изглаждайте всеки детайл до съвършенство и ограничавайте броят на детайлите до съвършения.“

Ричард Брансън – съосновател и председател на Virgin Group: „Майка ми ме научи да не гледам назад със съжаление, а да продължавам напред към следващото предизвикателство. Времето, което хората пропиляват в размисли върху минали провали, вместо да захванат нов проект, винаги ме изумява.“

Марк Закърбърг – съосновател и изпълнителен директор на Facebook: „Най-големият риск е да не поемаш никакъв риск...В толкова бърз променящ се свят единствената стратегия, която е обречена на провал, е непоемането на рискове.“

Арон Леви – съосновател и изпълнителен директор на Box: „Еволюцията на продуктите се основава на възприети схващания, които неминуемо остаряват. В това се изразява слабостта на наложените бизнеси и възможността на стартъпите.“

Лори Грайнер – сериен предприемач: „Не позволявайте бизнеса да премине на лична основа. Това е просто бизнес.“

Марк Андрисен – сериен предпремач и съдружник в Andreessen Horowitz: „Прочетете книгата на Стив Мартин Born Standing Up. Сериозно. „Бъдете толкова добри, че да е невъзможно да ви пренебрегнат“.“

Майкъл Дел – основател и изпълнителен директор на Dell Technologies: „Бъдете откачени и не търсете твърде много съвети относно нещата, които предлагате.“

Източник: www.businessinsider.com