logo

Прогрес Консулт ЕООД

ИЗТЕКЪЛ АБОНАМЕНТ

Описание

Консултантската къща ПРОГРЕС консулт е основана през 1996 г. Дейността й е в областта на информационните и икономически анализи, маркетингови и социални проучвания, пазарни прогнози, бизнес и мениджмънт консултинг, медиа планиране и комуникационни стратегии. В маркетинговите проучвания прилагаме както количествени, така и качествени методи. В количествените проучвания се изследват както поведението и нагласите на потребителите от ритейл-сегмента, така и на фирмите в страната, като обичайно за основните партньори на компанията се изготвят проучвания с комбинирани методики. Стабилната методика, прилагана от години, дава възможност на Консултантската къща не само да регистрира актуалното състояние на пазарите, но и да улавя и най-фините движения и процеси в поведението и нагласите на клиентите на съответните компании в дадения бранш. Това се дължи на традиционните блокове, които се следят от години, и дават възможност за адекватни съпоставки. Този набран опит позволява да се правят ранни прогнози, основани в някои случаи на още минимални движения. Освен регулярно изготвяните продукти, Консултантската къща ПРОГРЕС консулт извършва проучвания и подготвя за своите клиенти анализи по специална поръчка. Този тип продукти могат да се отнасят до всички аспекти от дейността на възложителя: отношението и удовлетвореността на клиентите на съответната институция; тестването на нови продукти и определянето на ценови ниши за тях; перспективата на новооткриващи се в даден регион нови представителства; измерване на ефективността на рекламни кампании и т.н. Подобни проучвания и анализи се изготвят за нуждите на банки, застрахователни и лизингови компании, пенсионни и инвестиционни фондове, търговски представителства, магазинни мрежи, новосъздаващи се предприятия, рекламни агенции. Това, към което се стремим, е: - да проучваме потенциалните потребители на определени продукти и услуги - да установяваме техните базови нагласи за избор на марка и характеристиките на клиентското им поведение - да откриваме най-съществените характеристики на търсения от тях продукт или услуга - да дефинираме най-перспективния таргет на нашите партньори - да анализираме начините, по които най-ефективно да се стигне до потребителите: от изграждането на правилна маркетингова политика, до създаването на икономична, но максимално въздействаща комуникационна стратегия. Интегрирайки маркетинга и комуникациите, ние сме в състояние както да спомагаме удържането в челни позиции на нашите партньори, които са сред водещите компании, така и да даваме принос към стабилизиране на състоянието на онези, които са във временни затруднения. ИНСТРУМЕНТИ: - Количествени проучвания - Качествени проучвания - Мистери шопинг - Маркетингови и комуникационни стратегии ОСНОВНИ ОБЛАСТИ: - Финансови институции - Автомобилни продукти - Аудитории на медиите - Други регулярни проучвания - Ад-хок проучвания