logo

Към успеха с Ели и Ники Желязкови

ИЗТЕКЪЛ АБОНАМЕНТ

Описание

Какво е първото нещо като чуете МЛМ или Мрежов Маркетинг? Пирамиди, досадни хора, които ни карат да купуваме безполезни за нас стоки на високи цени, форма за измама ... Всъщност вече сме чували какво ли не! Обикновено това са думи на хора, които никога не са се занимавали с МЛМ или такива, които просто „са пробвали” за определен период от време.

Вероятно вече няколко човека, няма да прочетат тези редове, защото им се струва, че четат за нещо познато! За тези, които продължават, ще кажа, че ще научат много нови неща и няма да съжаляват за инвестираното време!

Сега ще Ви разкажем нашата кратка история и вярваме, че ще помогнем на много хора да получат точна информация отвътре, както се казва „от кухната” на този бизнес.

Със съпругата ми Елена сме вече повече от 25 години партньори в живота и имаме две прекрасни деца – Маги на 15г. и Дени на 7г. Запознахме се като студенти в първи курс и любовта ни „пламна” още на първия месец. И двамата сме магистри по Финанси. Винаги сме мечтали да имаме нещо свое и да работим заедно. По различни причини обаче професионалните ни пътища се разделиха. Аз започнах в една търговска фирма като счетоводител, но никога не ми е харесвало да се занимавам с оперативно счетоводство, а по скоро с управленско и много бързо се преквалифицирах. Фирмата имаше собственик, който е и управител, а аз бях негов заместник. Нямаше процес, който да се извършва без мое участие. С течение на годините под мое ръководство се изградиха цели 3 допълнителни бизнеса вътре във фирмата, които помогнаха много за нейното развитие. В личен план аз обаче тъпчех на едно място. Бях доволен от парите, които получавам, но имах чувството, че нещо ми липсва. Исках да помагам на повече хора с моите знания и умения. Исках да постигна нещо по-голямо от това което имах. Трябваше ми промяна! Синът на собственика също влезе в бизнеса и започна да налага различен от моя стил на морал и управление и така след 18 години реших да си тръгна! Беше ми много трудно, но за мен нямаше път назад!

Ели обожава счетоводството и започна като оперативен счетоводител в една счетоводна къща. За много кратко време, тя натрупа опит и умения, които я издигнаха до главен счетоводител. Както обаче се случва в живота на много жени, тя забременя и трабваше да прекъсне своята кариера. Завръщането след майчинство се оказа невъзможно и тя смени работното си място. След няколко години всичко се повтори с втората и бременност и тя отново трябваше да започва отново всичко отначало. Временно помагаше на една приятелка в нейната счетоводна къща, но не беше щастлива. В началото на 2017г. тя напусна работа и отвори собствена счетоводна кантора. Фирмите и бяха малко и тя не изкарваше достатъчно доходи, а освен това имаше и достатъчно свободно време. Така през октомври 2017г. тя попадна на една обява за допълнителни доходи /такава на която сега не би обърнала внимание/. Дори не знаехме, че става въпрос за МЛМ. Може би заради това започна! Аз разбира се я подкрепих, но не проявих никакъв интерес към новото и начинание.

Първите дни и бяха много трудни защото никой не я обучаваше, а и казаха „пускай обяви като мен”. Спонсорката и е прекрасен човек, но на този етап и тя нямаше никакъв опит! На третия ден искаше да се откаже!

Няма да навлизам в подробности, но за мен преломния момент дойде след 2 месеца, когато присъствах на една презентация в зала. Първо видях във водещия един щастлив човек. Човек, който обича това, което прави и го прави с невероятна страст! Помислих го за „платен” актьор, защото част от възможностите ми се виждаха нереални, но това всъщност бяха моите ограничения, които имах! Не исках повече да съм част от „държавния план” и да работя за друг освен за себе си! Казах си „Дадох 18г. от живота си за да работя за мечтите на друг, не е ли логично да си дам 3-5 години за реализация на собствените си мечти!”. Така поставих началото.

Започнах да изучавам всичко, свързано с бизнеса, да чета книги, да изучавам продуктите на компанията, направих си собствен сайт, подобрих си комуникационните умения, започнах да създавам авторски материали. Най-важното обаче е, че в този процес практикувах всеки ден. Така се учех от неуспехите и се подобрявах! Всеки ден! За да изградя стабилен бизнес знаех, че трябва да създам стабилна система със здрава основа. На първо място МОРАЛ. Много хора изграждат своя бизнес като „минават” през хора. Те по-скоро „унищожават” своите партньори или служители. Ние градим своя бизнес на чисти и ясни взаимоотношения, на равни партньорски начала, а не в ролята на власт и подчинение. На второ място – това е бизнес като всеки друг - изисква се ред, организация, обучение. Не можем да очакваме, че просто се записваме в една структура и започваме да получаваме пари! Ако искаме да се развиваме, трябва да положим усилия и да се научим най-вече да комуникираме правилно с хората. На трето място – страст. Трябва да обичаш това, което правиш! Не може да постигнеш успех като мразиш работата, която извършваш! Четвърто – да създаваш полезност. За мен няма по-добра възможност от тази да помагаш на хората да се грижат за своето здраве! Пето, но не и последно място – Ние искаме да променим България като помагаме на хората да са по-здрави, по-богати и по-добри!

Защо да ни се доверите? Вече над 400 партньора го направиха! Ние не сме просто група хора, а общество, в което позитивното настроение е на първо място! Вероятно това ни дава възможност да постигаме все по-добри резултати! Без да сме работодатели, благодарение на нас в екипа се получават над 13000лв на месец възнаграждения от партньори. За трудната 2020г, оборота ни нарастна 3 пъти! Автопаркът ни също расте! Вече имаме чисто нов Мерцедес А клас, а очакваме всеки момент още двама човека от екипа да получат същия автомобил. Фолксваген поло имат двама партньори, но и там бройката скоро ще нарастне!

Дотук добре. Хубави думи, прекрасни цели, невероятна мисия! Дали е „възможна”? Времето ще покаже! Всичко написано изглежда добре, но на практика така ли е? Защо тогава МЛМ има толкова противници? Защо хората не разбират този бизнес? Какво общо имат мрежовия бизнес с пирамидите? Много въпроси защо? Отговорите ще намерите с нас!

Попълнете контактната форма и ние ще се свържем с Вас! Ние имаме точен, ясен и бърз алгоритъм и с радост ще посрещнем всеки, който иска да работи с нас, защото ние сме Ели и Ники Желязкови и нашата мисия е „Да променим България, като правим хората по-здрави, по-богати и по-добри!”И вече го правим. Дали ти ще се присъединиш към нас е въпрос на твой личен избор!? Дай си шанс! И научи повече! Получи истинна информация от нас и тогава вземи своето решение! А ние ще сме с теб, за да ти помогнем и да те подкрепим!

 

Линкове за връзка с Николай Желязков:

Тел. 0889 915 621

Фейсбук профил: https://www.facebook.com/nikolaj.jeliazkov.official/

Ютуб: youtube.com/c/nikolaijeliazkov21

Инстаграм: instagram.com/nikolai10_21


Линкове за връзка с Елена Желязкова:

Тел. 0887657748

Фейсбук профил: https://www.facebook.com/elena.jeljazkova.official

Ютуб: youtube.com/channel/UCRCFdSN8Sh51srjpKPgqunA/featured?disable_polymer=true

Инстаграм: https://www.instagram.com/elena_jeljazkova/


Други линкове:

Страница Здрави, красиви и успешни с Ели и Ники Желязкови –

https://www.facebook.com/NikolaiZhelyazkovAcademyofSuccess21

Страница Към успеха с Ели и Ники Желязкови –

https://www.facebook.com/zdravekrasotalubov

Група Здраве, красота и успех с Ели и Ники Желязкови –

https://www.facebook.com/groups/145989299500325

Сайт за бизнес - https://www.uniexpertbg.com/Akademianauspeha21/

 

Линкове към видеа:

  1. За нас - https://youtu.be/uiqma_YlVn8
  2. Получаване на автомобилен бонус – https://youtu.be/XBzKqxK3QQk
  3. Документален филм за нашия бизнес –https://www.youtube.com/watch?v=c35X5_NItRE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1xs42eK1igKe9yV9qrDdmD2iybAmapOOBUsen9ES6tR1qONL1IOvfwLlc

Девет спирачки

Много хора са чували за МЛМ или Мрежов Маркетинг, но въпреки това Индустрията продължава да е все така непозната. Ето 9 спирачки, които отказват хората дори да чуят за МЛМ. Спирачки, които ние преодоляхме и сме горди с това:

  1. Първата спирачка за много хора е защото те мислят, че МЛМ е пирамида. Всъщност преди доста години пирамидите са се представили за МЛМ, за да „легализират” своята дейност. Основната разлика е следната: При МЛМ задължително има продукт или услуга. Ти даваш парите си и насреща получаваш физически продукт или услуга, а не обещания за печалба, ако се включат нови партньори в бизнеса! Ние и нашите партньори си купуваме продукти като паста за зъби, шампоан, парфюм, хранителни добавки и много други стоки директно от производителя, без посредници. Какво има лошо в това? Значи ли, че ако купуваш от сайт /електронен магазин/, а не от традиционен магазин е незаконно?
  2. Втората спирачка е времето. Много хора в МЛМ, „продават” бизнеса като казват, че отделяйки по 7-10 часа на седмица, можеш да постигнеш 2000лв доход на месец плюс чисто нов автомобил. Това теоритично е възможно, но като стане въпрос за практика, много малко хора го постигат и затова повечето са разочаровани. Ако искаш да постигнеш сериозни резултати, може да започнеш със 7-10 часа седмично, но едва ли доходът ще стане основен за теб, а в най-добрия случай ще изкарваш 500-1000лв. Има и изключения, но те по-скоро потвърждават правилото. Истината е следната: Колкото повече време инвестираш в своя бизнес, толкова по-висок резултат ще постигнеш! Според мен проблемът не е във времето, а в разбирането за него. Всички казват, че нямат време, но в същото време, нищо не променят и 40 години сменят работни места с надеждата, че следващото ще е по-добро или ще получат по-висока заплата. Обикновено остават разочаровани и когато станат на 65 се тюхкат как е минал живота им без да постигнат нищо, работейки за друг. Ние избрахме да работим за себе си! Трудно ли ни е? Разбира се! Кажете, кое в този живот се постига лесно?
  3. Спирачка номер 3 е свързана с информация за компанията. Много хора са „пробвали” и не са успяли, затова компанията или бизнеса не стават! На практика почти всички компании са перфектни производители, имат система за обслужване на своите клиенти и отличен сервиз. Търговската политика обаче е в ръцете на техните сътрудници! Хората съставят мнение за компаниите на база впечатленията си за техните партньори /сътрудници, дистрибутори/. Чувал съм невероятни неща за моята компания, които нямат нищо общо с истината. За съжаление мнението на голяма част от хората се формира в контактите им с партньори, които откровено лъжат или преувеличават за възможностите им. Желанието за бързи печалби и резултат, много често води манипулация на новите партньори. Затова и ние не включваме много хора в екипа си, но тези които влизат, го правят осъзнато и затова организацията ни расте по-бавно, но устойчиво.
  4. Спирачка номер 4 е митът, че цените в МЛМ компаниите са много високи, защото около 50% от стойността отива у сътрудниците и крайния консуматор получава около 50% от стойността на продукта. Дали е така? Да направим една сметка. Нашата паста за зъби струва 10 лв. Аз съм наясно, че стойността на продукта, който плащам е 5лв. Строго погледнато в момента по кариерния план, ние получаваме 21% от стойността обратно като бонус. С други думи моята паста като разход ми струва 7,90лв, а получавам продукт за 5лв, т.е загубата на стойност е 2,90лв. Ако си купя за същата цена паста за зъби от търговската мрежа и платя 7,90 да видим колко ми е загубата. Търговецът на дребно е сложил надценка от 20% или цената на която е купил е 6,50лв. Търговецът на дребно е купил от търговеца на едро с около 12% надценка или при втория продукта е получен на 5,80лв. Ако калкулираме по 1лв за реклама, вносител и търговска марка /при МЛМ няма такива разходи/, то реалната стойност на пастата за зъби, която плащаме е 2,80 /около 20-25% от крайната цена/. Всъщност ние сме платили същата сума и загубата ни на стойност е цели 5,10лв. При традиционната търговия загубата на стойност е много по-голяма, заради множеството посредници по веригата. Сега се замислете колко стойност има когато си купувате паста за зъби за 3лв? Вероятно около 0,50лв. Какво може да сложи производителят за 0,50лв в този продукт? За колко време ще ни стигне тази паста за зъби? Не повече от месец или разхода е 3лв/месец. Моята паста ми стига за 5месеца или 0,80лв/месец! Разбирате ли за какво става въпрос? Евтиното винаги излиза скъпо! Аналогична е ситуацията с повечето продукти, които можем да сравним!
  5. Спирачка номер 5 пред много хора са собствените им разбирания, че бизнесът не е за малки населени места, че не познават много хора, че нямат авторитет сред своето обкръжение. Всъщност истината е по-различна. На практика няма значение къде живееш, защото в съвременния свят може лесно да се свързваш с хора. Ние изградихме до момента екип от над 160 човека, но партньорите ни в нашия град са по-малко от 15! Имаме партньори в България, Германия, Белгия, Холандия, Гърция, Швеция, Турция, Португалия. Нито един от хората извън България не познавахме преди да започнем бизнеса! Днес, благодарение на технологиите се срещаме с много хора, без дори да излизаме от вкъщи. В този аспект бизнесът ни е много по-устойчив на кризи, в сравнение със стотици бизнеси, които спряха работа. В този бизнес не е важно колко хора познаваш, защото така или иначе в един момент ще си говорил с всички. В бизнесът успяват тези, които имат умението да се запознават с нови хора!
  6. Спирачка номер 6 е свързана с разбирането на хората, че щом става въпрос за стоки, трябва да продават. Много лидери в бранша твърдят, че трябва да се развиват търговски умения, защото стоките трябва да се продават. Ние обаче правим друго. Търговските умения са важни за директните продажби, а не за МЛМ. В нашата мрежа от клиенти и сътрудници, ние развиваме умения да презентираме продуктите и бизнес модела и какви са ползите за всеки, който ги получава. Всеки сам преценява кое е полезно за него и си го купува директно от производителя на заводска цена. Хората обичат да си купуват, но не обичат да им продават! Новите предприемачи, за да постигнат бърз резултат се опитват да продадат големи стартови пакети без да се интересуват за ползите за хората, които си ги купуват. Това отблъсква не само хората, които вече са стартирали, но и тези които отказват бизнеса, точно поради тази причина. Нека отново да се върнем на примера с пастата за зъби. Ако си поставим за цел да продадем 100 пасти за месец с директни продажби, означава да ги закупим от завода и да започна да обикаляме по клиенти и да се опитваме да им продадем по 1-2 пасти. Как ще продаваме във Варна, София, Румъния, Германия ... колко време ще ни отнеме? Този тип търговия няма особена перспектива, защото отнема много време и е ограничена териториално. В същото време, чрез нашата мрежа можем да информираме 100 човека и те сами да си купят продукта. На практика ние извършваме продажби, без да продаваме! Не отблъскваме хората, защото всеки иска да си купи пастата, знаейки качеството на продукта. Важното в случая е, че благодарение на нас 100 човека ще си купят от производителя и той ще ни награди с комисионна за това.
  7. Спирачка номер 7 е свързана с нивото на доход, който получава спонсора. Много често хората ни задават въпрос – Колко пари изкарвате вие? Всъщност няма никакъв смисъл в този въпрос, защото какво гарантира, че ако ние изкарваме 2000лв и новия партньор ще го постигне? А ако постигне повече! Аз познавам хора, които получават над 20 000лв на месец в моята компания и какво от това? Всъщност повечето питат, за да разберат, ти дали си минал по този път и дали може да ме научиш? Отново ще ви изненадаме. Има хора, които изкарват много пари, но не могат да ти помогнат и обучат! Обикновено лидерите с големите чекове привличат нови партньори, но ги записват в организациите на своите мениджъри и те не работят пряко с новия партньор! Така се губи връзката между успеха и новия партньор. Нещо, което съветваме хората, които стартират е да изградят емоционална връзка със своя ментор. Да се харесат, защото после ще работят заедно и ще се подкрепят. Във всяка организация има гладни за успех хора и те са по-добрия избор от стари, утвърдени лидери без особени амбиции за развитие. В МЛМ, може бързо да постигнеш резултат и да задминеш резултатите на твоя спонсор, но по-важното условие е да увеличаваш своята лична компетентност, защото ако тя не съответства на твоя резултат, то най-вероятно той ще се срине в следващите месеци. Темата за доходите е много интересна, защото различните хора имат различни цели. Например има такива, които са доволни на 100-200лв. Има такива, които са доволни и на 500лв. Ако те получават и харчат 1500 на месец от основната си работа, не е ли добре да постигнат ръст в дохода си от 33% и да имат допълнително 500лв на месец, които да инвестират и тези допълнителни 500лв да започнат да им носят сериозни доходи след 5-10 години. Въпрос на разбиране и гледна точка. Малцина са тези, които се посвещават на МЛМ и получават основни доходи от този бизнес, защото да, не е лесно, но си заслужава!
  8. Спирачка номер 8 е свързана с мисленето на хората, че трябва да убеждават. Това е така, защото много хора са се опитвали да ги убеждават да се включат в МЛМ. Истината е, че не трябва да се убеждава! Ние информираме и оставяме човека сам да си прецени, иска или не. Убеждаването води до вземане на решение, което много бързо търпи корекция и то не в посока, която очакваме. Статистиката показва, че хората взели решение, стоят зад него повече, в сравнение с тези, които са се съгласили с чуждото мнение. Те не го възприемат за дълъг период от време и бързо се отказват.
  9. Спирачка номер 9 е свързана със системата на отлагане, която практикуват много хора. Нека изчакаме, да помисля, да прочета още, да събера информация. Всъщност това се случва много рядко. Повечето хора след два дни забравят за нашето предложение, защото имат други приоритети. Всички искаме да променим нещо в живота си, но на много малко хора им „стиска” да го направят! Зоната на комфорт е опасно място, от което много хора обаче никога не излизат! Като хора, които сме минали по този път, знаем, че няма как да изучим детайлно информацията, ако не сме част от екипа, компанията.

В заключение искаме да споделим следното: Ние не предлагаме брак, не предлагаме франчайз за хиляди левове, не ви караме да инвестирате. Не! Ние ви предлагаме да съберете разходите си за здраве, лична хигиена, парфюми, красота, подаръци за близки, които така или иначе правите в търговската мрежа, и да ги похарчите на едно място за качествени немски продукти. Вие получавате достъп до електронен магазин, както и възможност да получите обратно по банковата си сметка комисионна върху вашия личен оборот. Сигурни сме, че ще останете доволни! Защо не, тогава да препоръчате този производител и на своите приятели и познати и те да имат същата възможност като вас? Знаете ли, че ако създадете 5-10 нови клиента на компанията, комисионната която ще получите, вероятно ще покрие вашите лични разходи? Какво по-хубаво от това! Ако не искате да правите повече усилия, ние ще ви разберем. Никой няма да се обади и да ви пита „Защо не поръчваш?”, но ако искате да го правите като нас професионално, да получавате все по-големи чекове, да излизате редовно на сцената на компанията за награждаване, да карате чисто нови автомобили Фолксваген, Мерцедес, а защо не и Порше, да изградите своя бизнес система, която може да оставите в наследство, ние не само ще ви обучим в нашата система за работа, но и заедно ще извървим пътя на успеха!