





На 14.03.2008 г., фирма Клубфербанд-ИТА ООД е одитирана от URS - Bulgaria Ltd и получава сертификат за съответствие на международния стандарт за качество ISO 9001:2000.
Сертификатът е издаден от UKAS (Акредитационна служба на Великобритания) за срок от 3 години и беше потвърждаван два пъти - през 2009 и 2010 г.
На 25.02.2011 г., след редовен годишен контролен одит, фирмата е ресертифицирана спрямо последната версия на стандарта - ISO 9001:2008. На 14.03.2014 г.
"КЛУБФЕРБАНД-ИТА" ООД получава сертификат по ISO 9001:2008 със срок на валидност до 13.03.2017 г. ISO е международна организация по стандартизация, чиито стандарти са приети от Европейския комитет по стандартизация (CEN).
Целта на приемането на международни стандарти, е подобряване на комуникацията и развитието на международното сътрудничество във всички области на икономиката. ISO 9001:2008 е четвъртото издание на стандарта, публикуван за първи път през 1987 г.
Той се превърна в световен модел за осигуряване на увереност, че се спазват изискванията към повишаване на качеството във взаимоотношенията доставчик-клиент.
Областта на сертификация на Клубфербанд-ИТА ООД по ISO 9001:2008, включва:
продажби и поддръжка на информационни системи, електронно и електрическо оборудване, софтуерни решения и услуги.
Управление на проекти за:
информационни и комуникационни системи; системи за контрол на достъпа; озвучителни и пожароизвестителни системи; телефонни централи и други.
Цели, които си поставя КЛУБФЕРБАНД-ИТА ООД с внедряването на ISO 9001:2008:
- увеличаване броя на постоянните и дългосрочни клиенти на фирмата;
- все по-пълно задоволяване на изискванията и нуждите на нашите клиенти;
- непрекъснато повишаване на качеството на предлаганите продукти и услуги;
- разработване и внедряване на нови продукти и услуги, които фирмата може да предлага;
- своевременно предотвратяване на причините, водещи до възникването на несъответствия;
- повишаване на ефективността на организацията на работата във фирмата;
- повишаване на печалбата и разширяване присъствието на фирмата на пазара;
- постоянно повишаване на квалификацията, знанията и уменията на персонала;
- подобряване на условията за труд и безопасност на труда.
Основни принципи за управление на качеството във фирмата са:
- прилагане на изискванията на стандарта ISO 9001:2008 във внедрената във фирмата система за управление на качеството;
- активно следене на качеството на предлаганите продукти и услуги;
- редовно проучване на оценките на клиентите за качеството на предлаганите им продукти и очакванията им;
- изучаване на развитието на пазара и конкурентните фирми;
- проучване на нуждите на нашите клиенти и своевременно предлагане на нови и усъвършенствани продукти и услуги;
- непрекъснато подобряване на отношенията и взаимоизгодното сътрудничество с нашите доставчици и партньори
- подобряване на организацията, планирането и управлението на работата;
- повишаване на мотивацията на персонала за обучение, повишаване на квалификацията и участие във внедряването на системата за управление на качеството;
- проучване на утвърдени полезни практики за повишаване на качеството, с цел адаптирането им към особенностите на фирмата и внедряването им във всекидневната работа на фирмата;
- периодично анализиране на резултатите от прилагането на системата за управление на качеството и търсене на нови организационни технологии и практики за повишаване на ефективността на системата за управление на качеството.
Основни дейности:
1. Разработване и производство на: системи за електронен контрол на достъпа с единични билети с баркод и с безконтактни карти за таксуване на посетители; системи за контрол на достъпа за превозни средства на обществения транспорт; системи за електронен контрол на достъпа и таксуване за паркинги и гаражи; автомати за единични билети, работещи с монети и банкноти; протоколни конвертори; системи за наблюдение и управление на състоянието на разпределени асансьори; светлинни оповестителни системи и други.
2. Комплексно техническо обслужване на технически системи: фасилити мениджмънт и техническо обслужване; доставка и смяна на консумативи; управление и осигуряване на необходимите лицензионни разрешителни режими за техническите системи, съгласно действащата нормативна уредба; текуща и аварийна поддръжка на техническите системи.
3. Проектиране, доставка, инженеринг и сервизно поддържане на електронни и слаботокови системи: компютърни мрежи и структурно окабеляване; комуникационни системи и телефонни централи; "gateway"-системи за ISDN, LAN и GSM мрежи; системи за пожароизвестяване; системи за озвучаване; системи за видеонаблюдение; охранителни системи; системи за контрол на достъпа и други.
4. Продажба, доставка, разпространение и сервиз на офис оборудване: малки и средни телефонни централи и телефонни апарати; касови апарати; "gateway"-устройства за GSM- и LAN-мрежи; персонални компютри, монитори, принтери, аксесоари и други.
Продукти:
- автомати за билети;
- системи за електронен контрол на достъпа с единични билети с баркод и с безконтактни карти за таксуване на посетители;
- касови апарати;
- компютърни мрежи и структурно окабеляване;
- телефонни централи и телефонни апарати;
- системи за пожароизвестяване;
- системи за озвучаване;
- системи за видеонаблюдение и други.