logo

Четири предпоставки да работи имейл маркетингът ви

<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: news in <b>/home/framework/public_html/app/views/business-catalog.bg/n/index.php</b> on line <b>45</b><br />

Имейлите с търговски оферти са директен маркетинг, който може да бъде колкото страхотен, толкова и дразнещ.

Предложенията за покупка на стоки и услуги на примамлива цена в момент, когато получателят търси или би пожелал такива, може да бъде истински полезно. Ако това не е моментът обаче може да става дума за истински спам.

Как да се подходи? Четири трика ще накарат хората да отворят и да прочетат промоционалните ви имейли, пише американското списание Entrepreneur.

Те са следните:

1. Предложете решение на проблем. Ако знаехте, че един нюзлетър ще ви помогне да разрешите свой проблем, бихте ли се абонирали за него? Ако изпращачът ви обещае, че всяко електронно писмо ще ви придвижи стъпка по-напред към изпълнението на желана от него задача, бихте се записали за получаването на бюлетина, нали? Добър пример е този на американската компания Quibb – професионален новинарски сайт, който позволява на хората бързо да се осведомяват за всичко ново в бранша им. Нивото на отваряне на тези имейли е било 50 – 70%. То е било значително по-високо от средното за Северна Америка в онзи момент – 25,6%.

2. Спестете на хората пари. Сайтовете с талони за групово пазаруване доказват успеха на тази формула. Някои рекламодатели, насочени директно към клиента (b2c) често поставят думите „безплатен“, „спестете“, „разпродажба“ и „безплатна доставка“ в полето „Относно“. Мнозина сред потребителите, включително спестовни домакини, запазват тези оферти в пощата си и ги преглеждат по-късно – когато са в самия магазин или са онлайн.

3. Направете потребителите по-умни. Някои потребители живеят в мрежата под мотото „винаги се учи на нещо ново“. За да подобрят уменията си те четат търговски публикации, участват в курсове, стремят се да се осведомяват за всичко ново. Маркетингът използва това желание по умен начин, изпращайки имейли с обещание да информират. Не с натрапчива оферта за продажба. Съветът тук е: Не фокусирайте съдържанието на имейла си върху продажбата. Смесете търговското послание с полезна информация.

4. Забавлявайте. Някои имейли в маркетинг кампаниите на Европа и САЩ съдържат забавен компонент в опит да се повиши връзката с потребителя и новото на продажбите. Например, MarketingProfs включват забавно видео в блог или в имейли, за да промотират годишния си b2b форум. Въпреки че е несигурно колко точно ефективно е видеото по отношение на броя отваряния на промоционалния имейл, така се повишава интереса към писмото и се задържа вниманието върху него за повече секунди.

Възможно е да измайсторите търговски имейл, който забавлява и спестява на записалите се в бюлетина пари, да ги накарате да се почувстват умни и да им спестите време. Повечето имейли се фокусират само върху една от тези четири задачи.

От сп. Entrepreneur